
Violet Gates (Fahy) nemrég megözvegyült egyedülálló édesanya, akit évekig bántalmazott és félelemben tartott ex-férje. Annak ellenére, hogy a férfi végül maga ellen fordította a fegyvercsövet, Violet-et mai napig kísérti mételyező házassága, nehezen bízik meg másokban és ad esélyt új párkapcsolatokra. Végre valahára meggyőzi magát, hogy itt az ideje a változásnak, s randevút szervez egy sármos idegennel (Brandon Sklenar). A pazar Palate étterem különleges atmoszférája elsőre elbűvölőnek tűnik, ám hamarosan sötét fordulatot vesz az este: egy ismeretlen személy ijesztő üzeneteket kezd küldeni a nőnek, és megzsarolja. Violetnek versenyt kell futnia az idővel - ha nem engedelmeskedik az idegen követeléseinek, testvére és kisfia élete kerül veszélybe.
Bár Meghann Fahy filmográfiája még nem jelentős, több, mint tizenöt éve láthatjuk sorozatos szerepekben, amelyek közül egyértelműen a "The White Lotus" (2021-) c. népszerű antológiai sorozat második szezonjában való feltűnése hozta meg számára az elsöprő sikert. A "Drop" c. thrillerben való részvétele mindenképpen számottevő, hisz most először pendítheti meg színészi kvalitásait horror/thriller zsánerben, ami igazi mérföldkőnek számít a karrierjében. Fahy pedig nem hibázik - Christopher Landon rendező-forgatókönyvíró ismét és sokadszorra bizonyítja, hogy tévedhetetlen színészei kiválasztásában (lásd még: Jessica Rothe - "Happy Death Day" - 2017, Shia LaBeouf - "Disturbia" - 2007, Kathryn Newton - "Freaky" - 2020, vagy a "Scouts Guide to the Zombie Apocalypse" - 2018 egész szereplőgárdája).
Az Emmy-jelölt színésznő kihívást talál a szerepben; mindamellett, hogy a való életben még nem édesanya, magára veszi azokat az anyai attribútumokat, amelyek által autentikusan tudja prezentálni a fenyegető helyzet szorító, már-már fojtogató valóságát. Fahy letisztult és minimalisztikus, figyel arra, hogy ne váljon túl teátrálissá, hisz a cselekmény is azt kívánja tőle, hogy úgy reagáljon a körülötte lévő eseményekre, hogy a filmben szereplő karaktereknek ne tűnjön fel személyes agóniája.
A "Gyilkos randi" Christopher Landon egyik kevésbé velőtrázó rendezői látomása, Fahy-nek köszönhetően mégis működik, egy percre sem alszik el rajta a néző. Persze a háttérben szövődő politikai hatalomjáték és a virtuális játszma vonzatában elég papírvékony a sztori, teljes mértékben a statikus élethelyzetre koncentrál, az online tér veszélyeit előtérbe helyezve. Utóbbi nem rossz elképzelés, de ha a körítés vérszegény, nem lehet kerek a történet sem. ★★★★☆
Bár Meghann Fahy filmográfiája még nem jelentős, több, mint tizenöt éve láthatjuk sorozatos szerepekben, amelyek közül egyértelműen a "The White Lotus" (2021-) c. népszerű antológiai sorozat második szezonjában való feltűnése hozta meg számára az elsöprő sikert. A "Drop" c. thrillerben való részvétele mindenképpen számottevő, hisz most először pendítheti meg színészi kvalitásait horror/thriller zsánerben, ami igazi mérföldkőnek számít a karrierjében. Fahy pedig nem hibázik - Christopher Landon rendező-forgatókönyvíró ismét és sokadszorra bizonyítja, hogy tévedhetetlen színészei kiválasztásában (lásd még: Jessica Rothe - "Happy Death Day" - 2017, Shia LaBeouf - "Disturbia" - 2007, Kathryn Newton - "Freaky" - 2020, vagy a "Scouts Guide to the Zombie Apocalypse" - 2018 egész szereplőgárdája).
Az Emmy-jelölt színésznő kihívást talál a szerepben; mindamellett, hogy a való életben még nem édesanya, magára veszi azokat az anyai attribútumokat, amelyek által autentikusan tudja prezentálni a fenyegető helyzet szorító, már-már fojtogató valóságát. Fahy letisztult és minimalisztikus, figyel arra, hogy ne váljon túl teátrálissá, hisz a cselekmény is azt kívánja tőle, hogy úgy reagáljon a körülötte lévő eseményekre, hogy a filmben szereplő karaktereknek ne tűnjön fel személyes agóniája.
A "Gyilkos randi" Christopher Landon egyik kevésbé velőtrázó rendezői látomása, Fahy-nek köszönhetően mégis működik, egy percre sem alszik el rajta a néző. Persze a háttérben szövődő politikai hatalomjáték és a virtuális játszma vonzatában elég papírvékony a sztori, teljes mértékben a statikus élethelyzetre koncentrál, az online tér veszélyeit előtérbe helyezve. Utóbbi nem rossz elképzelés, de ha a körítés vérszegény, nem lehet kerek a történet sem. ★★★★☆
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése